22 Oct 2014

INSTAPOST 20

@tessie93

Kdyby mi někdo řekl před dvěma lety, že budu mít takhle zdravé, pevné a dlouhé nehty, dost bych se divila. Dřív jsem si nehty totiž kousala a tím jsem si je uplně zničila - byly slabé, polámané, třepily se.. Zašla jsem si k manikérce na ozdravnou kúru, začla jíst Biosil a jejich kvalita se dost zlepšila. Nedávno jsem ještě v soutěži vyhrála tříměsíční kúru Donna Nails, a musím říct, že výsledky opravdu vidím a jsem vážně spokojená :)) /// If someone told me two years ago that I would have healthy, strong and long nails, I'd be surprised. I used to bite my nails and they were completely demaged - weak, they broke easily .. Manicurist gave them a healing cure, I started to eat Biosil and their quality has improved a lot. Recently I won a package of three-months long treatment called Donna Nails, and I must say that the results are visible and I am really really happy :))


@tessie93

Brzy oslavíme s přítelem 4 roky :) /// Soon, my boyfriend and I will celebrate 4th anniversary :)
@tessie93

Moje 4 nejoblíběnější náhrdelníky /// My four most favourite necklaces

@tessie93

Tenhle světlounce růžový odstín růží byl strašně krásný :( Nejradši bych měla v pokoji čerstvé růže každý týden! /// This light pink shade of roses  was so beautiful :( I would love to have fresh roses in my room every week!

@tessie93

Chorvatsko 2014 - byla to nádhera... /// Croatia 2014 - it was amazing...


@tessie93

Vzpomínka na Monako :) sem se chci určitě co nejdřív znovu vrátit! /// Monaco memories :) I want to definitely visit this place again soon!







@adelaka
Close up jednoho z poslednich letnich looku. Podzim je krasny, ale leto uz mi chybi. Nahrdelnik mi pujcila Tessie.:) /// Close up of one of my last summer looks. Autumn is beautiful, but I already miss Summer. The necklace was lent by Tessie :)


@adelaka

Moje nova kolekce ze Sephory a H&M, nic neudela vetsi radost, nez nakupy :D /// My new collection from Sephora and H&M, nothing is better than shopping! :D


@adelaka

Nadherna fotka, kdo by takovy puget nechtel dostat, ze?:) Mame je i na timelinu naseho facebooku www.facebook.Com/adelaandtessie /// Such a beautiful picture, who wouldn't want to get flowers like this? :)


@adelaka

Newins: set stribrnych doplnku + 4 laky Avon Gel, ktere maji specialni gelove slozeni, takze se nehty pak vice lesknou s dele to vydrzi. Ja osobne na ne nedam dopustit. :) /// New ins - silver accessories + 4 Avon Gel nailpolishes, which make your nails looks super shiny and last longer. I love them :)


@adelaka

To jsem sla ze skoly rovnou delat hostesku do Slovanskeho domu, tak jsem si predtim zasla naproti do Paula pro kureci bagetku. /// I was working as a hostess and I went to Paul to buy a little snack


@adelaka

Regram from @parishilton


1 comment:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...