22 Aug 2014

INSTAPOST 17

Neodolala jsem a šla jsem se mrknout do Zary na slevy. Dost mě odradily ty davy lidí, ale tyhle šaty jsem si musela zkusit :) Opravdu moc se mi líbily, ale na to, že bych je nosila minimálně, mi přišly pořád dost drahé /// I couldn't resist to check the sales in Zara. The people were really annoying but I had to try this dress on :) I really liked it but it was still too pricey for me.
@tessie93

Inspirace dne! Finalistka právě probíhající série Amerika hledá Topmodelku. Chantelle trpí vitiligem, ale má ho nádherně souměrné po celém těle a proměnila to ve svou přednost, vypadá skvěle! /// Inspiration of the day! The finalist of the ANTM. Chantelle has an disiese called vitiligo, but she turned it into her plus and she look stunning!
@adelaka

VS krém jsem chtěla zkusit hrozně dlouho.. Bohužel, o minulých prázdninách, když jsme byly na letišti, byl obchod zavřený a nikde jinde jsem se k nim nedostala. Tak jsem si koupila nerozbalé travel size balení na votocvohoz.cz a musim říct, že jsem se zamilovala :D I když jsem si vybírala podle obalu, strašně mi Pure Seduction voní /// I wanted to try VS body lotion for a really long time. I bought this travel size package on votocvohoz.cz and I fell in love with it. Even though I chose it because of the packaging, it smells so good!
@tessie93

Krásná pláž v Řecku, kde jsme byli s rodinou před 7 lety a za pár dní se tam vracíme znovu. Už se nemůžu dočkat! <3 /// Beautiful beach in Greece, where we were with my family 7 years ago and we're going there again in just few days, can't wait! <3
@adelaka

Jeden letní outfit :) není nad to se občas v Praze cítit jako víla /// One summer outfit :) it's good to feel like a fairy in Prague
@tessie93
Close up to my style lords outfit. I just like my hair this way :))
@adelaka

Jeden den jsme si s kamarádkou vyrazily na Pražský Hrad a musím říct, že jsem ho snad poprvé prošla uplně celý, ze všech stran a všechny zahrady a cítila jsem se jako turista, protože jsem po 20 letech žití v Praze nějaká místa viděla poprvé /// My friend and I made a trip to the Prague Castle and I think we saw literally every possible place, I felt like a tourist because even though I've been living here for 20 years, some places were new for me
@tessie93
Oběd po náročném tancování v Portu 62, kde jsme byly s kamarádkou na lekci Twerku a Dancehallu Anet Antošové! /// A lucnch after exhausting dancing lessons of twerk and dancehall.
@adelaka

Krásně barevné hortenzie ve Valdštejnské zahradě /// Amazingly colourful hydrangeas in Valdštejnská zahrada, Prague
Outfit z tohohle tydne, už vyhlížím moře! :) /// This week's outfit, looking for some sea! :)
@adelaka

Moje nejoblíbenějšéí věci právě teď jsou - světlounce růžový lak Essie, VS krém Pure Seduction a pastelový náramek z H&M /// My recent favourites - baby pink Essie nailpolish, VS Pure Seduction body lotion and pastel H&M bracelet
@tessie93





2 comments:

  1. Strašně moc mě baví koukat na tyto fotky, ráda nakukuji lidem do života a vidět jejich zážitky, radosti atd,..to Řecko ti moc závidím ta fotka je nádherná ♥ Amerika hledá top modelku taky sleduji ♥ a přijde mi že to VITILIGO (snad to píšu dobře :-D) je strašně zajímavé jak je to podáno na krásné modelce a podáno na fotkách, je dobře že z toho udělala přednost ;-)

    ReplyDelete
  2. Úžasné fotky :) A ty šaty na první fotce jsou úžasné :)

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...